THE REPUBLIC OF THE UNION OF MYANMAR, ISLAMIC RELIGIOUS AFFAIRS COUNCIL ( HQ )

PDF File မ်ား Download ျပဳလုပ္နည္း Youtube Link

ဆရာႀကီး ဦးရာဇတ္မိန္႔ခြန္း(၄-၅-၁၉၄၁)

 

 

 

ဆရာႀကီး ဦးရာဇတ္မိန္႔ခြန္း(၄-၅-၁၉၄၁)

 

က်က္သေရမဂၤလာႏွင့္ ျပည့္စံုေသာ ဒုတိယ အႀကိမ္ေျမာက္  ဗမာႏိုင္ငံေတာ္လံုးဆိုင္ရာ ဗမာမြတ္စ္လင္မ္အဖြဲ႕မ်ား၏

 

အစည္း အေ၀းႀကီး ဥကၠ႒အျဖစ္ ကၽြန္ေတာ့အား ေရြးခ်ယ္ခန္႔ထားျခင္းကို ဗမာမြတ္စ္လင္မ္ အခ်င္းခ်င္း

ေပးအပ္ခ်ီးျမႇင့္ႏိုင္ေသာ ဂုဏ္ျဒပ္ အေပါင္းတြင္ အႀကီးဆံုးေသာ ဂုဏ္ျဒပ္တစ္ခုဟု ေအာက္ေမ့ပါသည္။

ဤခ်ီးျမႇင့္အပ္ေသာ ၀တၲရားကို ကၽြႏ္ုပ္သည္ အရွင္ျမတ္၏ အလိုေတာ္ ႏွင့္ ကၽြႏ္ုပ္တတ္စြမ္းသမွ် ေဆာင္ရြက္ပါမည္။

 ယင္းသို႔ ေဆာင္ရြက္ ရာတြင္ ႂကြေရာက္ေတာ္မူၾကကုန္ေသာ ကိုယ္စားလွယ္အေပါင္းတို႔ ကလည္း

 ကူညီ ေထာက္ပ့ံၾကလိမ့္မည္ဟု ယံုၾကည္ အားထား ပါေၾကာင္း..............။

-

 

ပါတီ၀ိုင္းအစည္းအေ၀းမဟုတ္

 

-

 ကၽြႏ္ုပ္သည္ ဤအစည္းအေ၀းႀကီး၏ ဥကၠ႒အျဖစ္ ဥကၠ႒၏ မိန႔္ခြန္းႁမြက္ၾကားရန္ စဥ္းစားစီစဥ္ရာတြင္ ဆင္ျခင္မိသည္ကား   

ဤအစည္းအေ၀းႀကီးသည္  ျမန္မာျပည္တြင္ မၾကာခဏ ျပဳလုပ္ေနၾက ျဖစ္သည့္ ႏိုင္ငံေရးပါတီ အစည္းအေ၀းမ်ဳိးေလာ။

ႏိုင္ငံေရးပါတီအစည္းအေ၀းမ်ဳိးလည္း မဟုတ္။

 အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္

ဤကၽြႏု္ပ္တို႔အစည္းအေ၀းပြဲႀကီးတြင္ ဆင္းရဲသား၀ါဒ  ပါတီ ကိုႏွစ္သက္၍ ဆင္းရဲသား၀ါဒပါတီ၀င္မ်ားလည္းပါၾကေပလိမ့္မည္။

တို႔ဗမာအစည္းအ႐ံုးဂိုဏ္း၀င္ ဗမာမြတ္စ္လင္မ္သခင္မ်ားလည္း ပါၾက ေပလိမ့္မည္။

မ်ိဳးခ်စ္ပါတီ၀င္ မ်ိဳးခ်စ္အသင္းသား ဗမာမြတ္စ္လင္မ္ မ်ား လည္းပါ၀င္ၾကေပလိမ့္မည္။

အျခားဂိုဏ္းမ်ားကို ႏွစ္သက္သူမ်ား လည္း ပါ၀င္ၾကေပလိမ့္မည္။

ထို႔ေၾကာင့္ ဤအစည္း အေ၀းႀကီးသည္ ႏိုင္ငံေရးပါတီဂိုဏ္း  အစည္းအေ၀းမ်ိဳးလည္း  မဟုတ္ႏိုင္ေပ။

 သို႕တည္းမဟုတ္

ကၽြႏု္ပ္တို႔သည္ ရဟန္းပ်ိဳအဖြဲ႕ႏွင့္ ယွဥ္ၿပိဳင္ ရန္  အစၥလာမ္ဘာသာေရး အစည္းအေ၀း ေပေလာ။

  ဤသည္လည္းမဟုတ္ေသး။

အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္

ရဟန္းပ်ဳိ ကိုယ္ေတာ္မ်ားသည္ ႏိုင္ငံေရးတြင္မည္သို႔မွ် မစြက္ဖက္၊ ဘာသာေရးကို အဓိကထား၍ ေဆာင္ရြက္ၾကေပသည္။

 ကၽြႏု္ပ္တို႔က ႏိုင္ငံေရးကို ေရွး႐ႈ၍ ေဆာင္ရြက္ၾက၏။

ကၽြႏု္ပ္တို႔ အစည္းအေ၀းႀကီးသည္ မည္သို႔သေဘာရွိေသာ အစည္း အေ၀းႀကီးေပနည္း ။

 ေျဖဆိုရန္ မလြယ္။

 ယခု ႂကြေရာက္လာၾကကုန္ေသာ မင္းမိန္းမ၊ ေယာက္်ား ပရိတ္သတ္ထဲတြင္-

  အခ်ိဳ႕ကား  အဘသည္  ႏိုင္ငံျခားသားျဖစ္ေပလိမ့္မည္။   

 အခ်ိဳ႕ကား အဖိုးသာလွ်င္ ႏိုင္ငံျခားသားျဖစ္ေပလိမ့္မည္ ။  

အခ်ိဳ႕ကား ဘီ၊ အခ်ိဳ႕ကား ဘင္သာလွ်င္ ျဖစ္ေပလိမ့္မည္။  

 အခ်ိဳ႕ကား မည္သည့္ တိုင္းတပါးသားကိုမွ် ျပန္လည္ ဆက္ သြယ္ႏိုင္ျခင္းမရွိဘဲ

ႏိုင္ငံျခားေသြး လံုး၀ ေခ်ာက္ခန္း ကြယ္ေပ်ာက္၍  ဗမာ လူမ်ိဳး စစ္စစ္သာလွ်င္ ျဖစ္ၾကေတာ့၏။

-

မွန္စီေရႊခ်ဗလီ

-

 ဗမာမြတ္စ္လင္မ္တို႔မွာ ျမန္မာမင္းအဆက္ဆက္တို႔က ခ်ီးျမႇင့္ ေျမႇာက္စား၊ ယံုၾကည္သဒၶါေတာ္မူျခင္းခံခဲ့ၾက၍

 ကုန္းတပ္၊ အေျမာက္ တပ္မ်ားကိုအုပ္ခ်ဳပ္လ်က္ သက္စြန္႕ ႀကိဳးပမ္းအမႈေတာ္ကိုထမ္းေဆာင္ ေသာ လူမ်ိဳးမ်ားျဖစ္ခဲ့ၾက၏။ 

 အေလာင္းမင္းတရား (ဦးေအာင္ေဇယ်) သည္ တလိုင္းတို႔ ရန္ကို ၿဖိဳဖ်က္ရာ၌

ဗမာမြတ္စ္လင္မ္တို႔သည္ အလံုး အရင္းႏွင့္ဘုရင္မင္းျမတ္၏ ေက်းဇူး သစၥာေတာ္ကိုေစာင့္သိ႐ိုေသစြာ အမႈေတာ္ထမ္းသျဖင့္

 ေျမတူးနယ္၌ မွန္စီေရႊခ် ဗလီႀကီးမ်ားကို ေဆာက္လုပ္ခ်ီးျမႇင့္ေပးသနားေတာ္မူျခင္း ခံရေပ၏ ။

-

 ယင္းကဲ့သို႕ ႏွစ္ပရိေစၦဒအဓြန္႔ရွည္စြာ ျမန္မာဗုဒၶဘာသာမ်ား ႏွင့္ ဒိုးတူေဘာင္ဖက္

ဘုရင္အက်ိဳးကို သယ္ပိုးထမ္းေဆာင္လာခဲ့ ၾကေသာ ဗမာမြတ္စ္လင္မ္မ်ားကို

လြန္ခဲ့သည့္(၁၃၀၀)ျပည့္ႏွစ္ တြင္မွ အမိႈက္ကစ ျပသာဒ္မီးေလာင္၊

တိမ္ျမဳတ္ငုပ္ကြယ္ေနေသာ  စာအုပ္ ေဟာင္းတစ္အုပ္ကို ႐ိုးမယ္ဖြဲ႕ကာ

ႏိုင္ငံေရးေသြးစုပ္သမား အခ်ိဳ႕၏ ပေယာဂေၾကာင့္ အဓိက႐ုဏ္းျဖစ္ခဲ့ရသည္။

ဗမာမြတ္စ္လင္မ္တို႔မွာ စိတ္မခ်မ္းမသာျဖစ္ခဲ့ရသည္။

  ဥစၥာပစၥည္းဆံုး႐ံႈးနစ္နာသည္ထက္

ေရွးအခါက လုပ္ေဖာ္ ကိုင္ဖက္၊ ေပါင္းေဟာင္း သင္းေဟာင္း၊ အခ်င္းခ်င္းတို႔၏ ေမတၲာ ဓာတ္ကို ေမ့ေလ်ာ့လ်က္၊

 ျမန္မာျပည္တြင္ စီးပြားရွာရန္မွ်သာ လာ ေရာက္ေသာ ႏိုင္ငံျခားသားမ်ားႏွင့္ မျခား၊

သူစိမ္းျပင္ျပင္ ျပဳလုပ္ ထင္မွတ္ျခင္းခံရသည္ကို ပိုမို နစ္နာၾက၏။

  ကၽြႏု္ပ္တို႕သာလွ်င္ စိတ္မခ်မ္းမသာျဖစ္ရသည္ မဟုတ္။  

တိုင္းျပည္ ရာဇ၀င္ႏွင့္ ႏိုင္ငံေရး အျမင္က်ယ္ေသာ ဗုဒၶ ဘာသာ ေခါင္းေဆာင္ႀကီးမ်ားလည္း

စိတ္အပ်က္ႀကီး ပ်က္ခ့ဲၾက၏။

 ကၽြႏု္ပ္၏ ထင္ျမင္ယူဆခ်က္ကား

ထို(၁၃၀၀)ျပည့္ႏွစ္ အဓိ က႐ုဏ္းသည္  ဤအစည္းအေ၀းႀကီးျဖစ္ေပၚေစေသာ အေၾကာင္းမ်ား အနက္

အေၾကာင္းတစ္ရပ္ျဖစ္၏။

ထိုက့ဲသို႔ အခ်င္းခ်င္း အထင္မွား၊ အျမင္မွား၊ ေသြးကြဲျခင္းကို ကာကြယ္ရန္ျဖစ္၏။

 ဤသို႔ ႏွစ္စဥ္က်င္းပလ်က္ရွိသည့္ ဗမာမြတ္စ္လင္မ္ အစည္း အေ၀းႀကီး၏ ရည္ရြယ္ခ်က္ကား

အဘယ္နည္းဟူေသာ ပုစၦာ သည္ ေပၚေပါက္လာေပ၏။

-

ေသြးခြဲအုပ္ခ်ဳပ္ေသာစနစ္

-

 ယခုေခတ္ကား ေရွးေခတ္မဟုတ္ေတာ့ၿပီ။

 ယခုမင္းကား ေရွးမင္း မဟုတ္ေတာ့ၿပီ။

ငါ၏ ေက်းေတာ္မ်ဳိး ကၽြန္ေတာ္မ်ဳိးမ်ားျဖစ္ ကုန္ေသာ “ပသီ”တို႔သည္

ရပ္ျခား တိုင္းတစ္ပါးျဖစ္ေသာ မကၠဟ္ ၿမိဳ႕ေတာ္၌ မ်က္ႏွာငယ္၍ ညိဳးႏြမ္းပင္ပန္းခ်ိမ့္မည္ဟု၊

ေဒါင္းတံဆိပ္ခပ္ ေသာ ဇရပ္ကို မကၠဟ္ၿမိဳ႕ေတာ္တြင္ ေဆာက္လုပ္ခ်ီးျမင့္ေပးသနား ေတာ္ မူေသာ

ပဥၥမသဂၤ ါယနာတင္(မင္းတရားႀကီး) မရွိေတာ့ၿပီ။

-

 ယခုအုပ္ခ်ဳပ္ေရးစနစ္ကား “ပသီ”တို႔၏ လိုအင္ဆႏၵကို အစဥ္ သိရွိရန္ ၊

“ပသီ”၀န္ ကို ခန္႔ထားေသာ နည္းစနစ္ မဟုတ္။

 ႏိုင္ငံေရးေခါင္းေဆာင္ႀကီးမ်ား အစဥ္သတိေပးလ်က္ရွိသည့္

လူမ်ဳိးခ်င္း ေသြးခြဲ၍ အုပ္ခ်ဳပ္ေသာ နည္းစနစ္ျဖစ္၏။

 ထိုေၾကာင့္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏ ရည္ရြယ္ခ်က္ကား

လူမ်ဳိးခ်င္း ေသြး မကြဲေစမႈကို သတိျပဳ၍ ေဆာင္ရြက္ေရးလည္းျဖစ္၏။

 ထို႔ျပင္ လူတို႔မည္သည္ ဂုဏ္ရွိေသာသူ၊ ဥစၥာဓနကံုလံုႂကြယ္ ၀သူ၊ အင္အားႀကီးမားေသာသူကိုသာလွ်င္

ေခၚခ်င္၊ ေပါင္းသင္းခ်င္၊ ဆက္ဆံခ်င္ေသာ စိတ္အာသီသရွိၾက၏။

ကၽြႏ္ုပ္တို႔ ဗမာမြတ္စ္လင္မ္ မ်ားသည္  မညီမညြတ္၊ တစ္ကြဲတစ္ျပား၊ ကသီလင္တ ေနၾကပါလွ်င္

မည္သူကမွ် ဂ႐ုမစိုက္၊ အသိအမွတ္ျပဳၾကမည္ မဟုတ္။

 သို႔ျဖစ္ျခင္းေၾကာင့္ ဤအစည္းအေ၀းက ဤခၽြတ္ယြင္းခ်က္ ကို လ်စ္လ်ဴမရႈ။

 အားႀကိဳးမာန္တက္ ေဆာင္ရြက္ရန္ကိုလည္း အာ႐ုံ ျပဳထိုက္၏။

ကၽြႏ္ုပ္အထက္က ေဖာ္ျပသည့္အတိုင္း အေလာင္းဘုရား (ဦးေအာင္ေဇယ်)သည္

တလိုင္းတို႔ ရန္ကို ၿဖိဳဖ်က္၍  ျမန္မာအင္ပါယာ ႏိုင္ငံႀကီး ထူေထာင္ရာ၌

ေျမထူး(၇)ရြာမွ တို႔ဗမာမြတ္စ္လင္မ္တို႔သည္ အလံုးအရင္းႏွင့္ စစ္မႈကို ထမ္းခ့ဲ၏။

-

စစ္သားအမ်ဳိး

-

 ထို႔ျပင္ဘႀကီးေတာ္ဘုရားလက္ထက္

မဟာဗႏၶဳလစစ္သူႀကီး အဂၤလိပ္ႏွင့္ ယွဥ္ၿပိဳင္တိုက္ခိုက္သည့္ ပထမစစ္ပြဲတြင္လည္း

တို႔ဗမာ မြတ္စ္လင္မ္တို႔  ရဲမက္စစ္သည္ေတာ္အျဖစ္ စစ္မႈထမ္းခ့ဲၾကသည္။

 ထို႔ဗမာမြတ္စ္လင္မ္တို႔သည္ စစ္ေရးစစ္ရာ၌ ႏွစ္ပရိေစၦဒ အဓြန္႔ရွည္ၾကာစြာ အခါသမယမွ

 ရင္းႏွီးဆက္ဆံေလ့လာလိုက္စား ၀ါသနာထံုခ့ဲသည္ကို ရာဇ၀င္တြင္ ထင္ရွားခ့ဲသည္သာ မဟုတ္၊

သာဓက အထူးလိုျငားအ့ံ  မႏၲေလးေရႊၿမိဳ႕ေတာ္ကိုသာ ႐ႈေလာ့။

-

 တိုဗမာမြတ္စ္လင္မ္တို႔ ယခုတိုင္ ေနထိုင္ၾကသည့္ ရပ္ကြက္ မ်ား၏အမည္မ်ားကို ဆင္ျခင္သည္ရွိေသာ္ -

ျမန္မာမင္းတို႔၏ အေျမာက္တပ္ကို စီးနင္းအမႈထမ္းခ့ဲၾကသူ အေျမာက္တပ္သားမ်ားေနရာ အေျမာက္တန္းျဖစ္၏။

 ဘုရင့္ ဗုံးတပ္တြင္ အမႈထမ္းခ့ဲသည္ ဗုံးတပ္သားမ်ား ျဖစ္ၾက ကုန္ေသာ တို႔ဗမာမြတ္စ္လင္မ္တို႔သည္ ဗုံးအိုး ရပ္၌ ေနၾက၏။

  တို႔ဗမာမြတ္စ္လင္မ္မ်ားေနၾကေသာ စႀကၤာႏြယ္စဥ္ အရပ္ ကား စႀကၤာ အေျမာက္တပ္သားမ်ား၏ ေနထိုင္ရာအရပ္ျဖစ္၏။

  ျမန္မာဘုရင္မ်ား ယံုၾကည္သဒၶါေတာ္မူျခင္းတည္းဟူေသာ ဂုဏ္ကိုရရွိခ့ဲ၍

ဘုရင္မင္းျမတ္၏အသက္စည္းစိမ္ကိုသက္စြန္႔ႀကိဳးပမ္း ေဆာင္ရြက္ရန္ ေရြးခ်ယ္ခန္႔ထား သနားေတာ္မူျခင္း ခံစားၾကရေသာ

ကိုယ္ရံေတာ္ဗိုလ္မွဴးမ်ားျဖစ္ၾကကုန္ေသာ တို႔ဗမာမြတ္စ္လင္မ္မ်ား၏ ေနထိုင္ရာအရပ္သည္ ကိုယ္ရံေတာ္ရပ္ဟု ယခုတိုင္ ထင္ရွားရွိ၏။

-

 ဤမွ် သာဓကထင္ရွားသည့္ တို႔ဗမာမြတ္စလင္မ္တို႔သည္ ေရွးမင္းတို႔လက္ထက္က စစ္မႈေရးရာ၀ါသနာထံု၍

က်င္လည္ ကုန္ေသာ Martial Race ျဖစ္သည္။

-

တို႔ဗမာမြတ္စ္လင္မ္မ်ား၏တန္ခိုး

-

 အရွိန္ေမွးမွိန္ေနခိုက္ျဖစ္၍ ယခုအခါ ခ်င္း၊ ကရင္၊ ကခ်င္ တို႔ကို သာလွ်င္ စစ္တပ္မ်ားတြင္ လက္ခံ၍

တို႔ဗမာမြတ္စ္လင္မ္ မ်ားကို စစ္တပ္မ်ားတြင္ ေလွ်ာေလွ်ာလွ်ဴလွ်ဴ ၀င္ခြင့္မျပဳျခင္းကား ၀မ္းနည္း ဖြယ္ပင္ျဖစ္၏။ 

အဂၤလိပ္မင္းတို႔ အျမင္မက်ယ္ရာလည္းက်ေရာက္၏။

လူနည္းစု ျပႆနာ လံုး၀ မေပၚထိုက္။

ထို႔ျပင္ ၀မ္းနည္းဖြယ္ရာ တစ္ရပ္ ကား

ဤမွ်ေလာက္ ဘုရင္၏ အက်ဳိး တိုင္းျပည္အက်ဳိးကို သယ္ပိုး ရြက္ ေဆာင္ခ့ဲေသာ ဗမာမြတ္စ္လင္မ္တို႔အတြင္းမွ

ယခုလက္ရွိ ေအာက္ လႊတ္ေတာ္တြင္ ဗမာမြတ္စ္လင္မ္အမတ္ တစ္ဦး တစ္ေယာက္မွ်  မရွိ ျခင္း ပင္ျဖစ္၏။

ဘိလပ္ၿမိဳ႕ မ်က္ႏွာစံုညီအစည္းအေ၀းႀကီးတြင္ ဗမာ မြတ္စ္လင္မ္တို႔၏ ကိုယ္စားေရြးခ်ယ္ခန္႔ထားျခင္းခံရေသာ

ယခု အထက္လႊတ္ေတာ္အမတ္ႀကီး ဦးေအာင္သင္းသည္ ဗမာမြတ္စ္လင္မ္ မ်ားအဖို႔

သီးသန္႔ေနရာရရွိရန္ကို အားတက္သေရာေတာင္းဆိုခ့ဲ၏။

ကၽြႏ္ုပ္ကိုယ္တိုင္လည္း လူမ်ားစုအေျခမွ လူနည္းစုအေျခသို႔ ဆိုက္ ေရာက္ျခင္းကို မႏွစ္ၿမိဳ႕ပါ။

သို႔ေသာ္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏ ကိုယ္စားလွယ္ႀကီး ဦးေအာင္သင္း ကား

အျခားအျခားေသာ လူနည္းစုမ်ားကို သီးျခား ေနရာေပးလွ်င္ ဗမာမြတ္စ္လင္မ္မ်ားလည္း ထိုအေရးကို လိုလား၏။

-

ကၽြႏ္ုပ္၏ ယူဆခ်က္ကား ဦးေအာင္သင္း ယူဆသကဲ့သို႔ ျမန္မာျပည္ တြင္ လူနည္းစု ျပႆနာ လံုး၀  မေပၚထိုက္။

ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္ (၁၉၄၁) ခု ႏွစ္ သန္းေကာင္စာရင္းေကာက္ရာတြင္

ဗမာမြတ္စ္လင္မ္တို႔၏  လူဦး ေရ စာရင္းကို သီးျခား ေကာက္ယူရန္ ေတာင္းဆိုရာ၌

ဤလူနည္းစု ျပႆနာႏွင့္ သီးျခားေရြးေကာက္ခြင့္ေပးျခင္းကို ပေပ်ာက္ ေစရန္ ရည္ရြယ္ခ့ဲ၏။

-

ဒီမိုကေရစီစနစ္၏အေျခခံအုတ္ျမစ္

-

 ျမန္မာျပည္တြင္ လက္ရွိ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးစနစ္ကား ဒီမိုကေရစီ နည္းစနစ္ျဖစ္၏။ 

ဒီမိုကေရစီနည္းစနစ္၏ အေျခခံအုတ္ျမစ္ကား မဲဆႏၵသာလွ်င္ျဖစ္၏။

ထိုမဲဆႏၵကိုအဖိုးထိုက္တန္ေအာင္ အသံုးျပဳ ႏိုင္ လွ်င္ ကိုယ္စားလွယ္ႏွင့္တကြ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးသည္လည္း အဖိုးတန္၏။

ဗမာမြတ္စ္လင္မ္တို႔၏ မဲဆႏၵမ်ားကား ျမန္မာျပည္၌ အႏွံ႔ အျပား အစုလိုက္အအုပ္လိုက္ၿမိဳ႕တိုင္းနယ္တိုင္း၌ရွိ၏။

 ထိုမဲဆႏၵမ်ား၏တန္ဖိုးကိုရရွိရန္ ယခု ကြန္ဖရင့္အစည္းအေ၀းႀကီး ၊ ဗမာမြတ္စလင္မ္ အစည္းအ႐ုံးအားလံုးတို႔၏

အသင္းခ်ဳပ္ႀကီးက စီမံခန္႔ခြဲႏိုင္သင့္၏။

သို႔ စီမံခန္႔ခြဲႏိုင္ေသာ အေျခရွိလွ်င္ ဗမာမြတ္စ္လင္မ္ အမတ္မ်ား ေသာ္ လည္း ရႏိုင္ဖြယ္ရွိ၏။

 ဗမာမြတ္စ္လင္မ္ အမတ္ မရႏိုင္သည့္ နယ္ပယ္ မ်ား၌ ဗမာမြတ္စ္လင္မ္တို႔၏ အက်ဳိးကို ေစာင့္ေရွာက္ပါမည္ ဟု

အာမ ၀န္တာခံယူေသာ အမတ္မ်ားကိုေသာ္လည္းေကာင္း ေစ လႊတ္ႏိုင္ရန္ အေၾကာင္းရွိ၏။

-

 နိဂံုးခ်ဳပ္ေျပာလိုသည္ကား ျမန္မာျပည္အတြင္း အယူ၀ါဒကြဲ ျပားျခင္းကို အေၾကာင္းျပဳ၍

လူမ်ဳိး၏ စည္းလံုးမႈ၊ တိုင္းျပည္၏ တိုးတက္မႈ၊  ခ်မ္းသာမႈကို မပ်က္စီး ေစရာ။

သေဘာထားႀကီးျခင္း၊ တိုင္းျပည္ကို ခ်စ္ျခင္း စေသာ ေမတၲာတရားတို႔ျဖင့္  လူမ်ဳိးစည္လံုးမႈကို ျဖစ္ေစလ်က္၊

ငါကား သူႏွင့္မတူ သီးျခားလူမ်ဳိးဟူေသာ စိတ္ထားကို တိုင္းျပည္ႏွင့္ လူမ်ဳိးအတြက္ ဖိႏွိပ္ထားရာသည္။

-

ငါတို႔သည္ လူမ်ဳိးအားျဖင့္ ျမန္မာ ၊

ဘာသာအားျဖင့္ မြတ္စ္လင္မ္ ၊

ေနထိုင္ရာဌာန ျမန္မာျပည္၊

သယ္ပိုးရန္ကိစၥ ျမန္မာ့အက်ဳိးဟူ၍

စြဲစြဲလန္းလန္း ႀကိဳးစား ၾကရန္ျဖစ္၏ ။   ။

-

ဆရာႀကီး  A ရာဇတ္  (B.A)

သဘာပတိ

ဗမာႏိုင္ငံလံုးဆိုင္ရာဗမာမြတ္စ္လင္မ္ကြန္ဖရင့္

(၁၉၄၁)ခုႏွစ္၊ေမလ(၄)ရက္၊နံနက္(၉း၁၅)နာရီ

ယင္းေတာ္ၿမိဳ႕